E: info@reclamehaaglanden.nl

T: 070-3913913

Kwaliteit

Bezorgen is mensenwerk

Dagelijks zijn onze inspecteurs op pad. Zij controleren onze bezorgers door middel van steekproeven te nemen bij de consument aan de deur. Deze informatie gebruiken we om onze bezorgkwaliteit nog verder te optimaliseren. Onze inspecteurs volgen de bezorging op de voet en waar nodig wordt de bezorging verder verbeterd.

Voor het controleren, analyseren en optimaliseren van onze bezorgkwaliteit, is een aantal instrumenten ontwikkeld ter ondersteuning van onze kwaliteitszorg.

Bel Service (preventief)

rsz_istock_000058501684_largeOp deze afdeling geldt vooral: “Meten is Weten”. Wij hebben ons eigen Bel Service Team dat dagelijks telefonisch controles uitvoert op de bezorging van onze producten. Deze bevindingen worden door onze bezorgmanagers met de desbetreffende bezorg(st)er doorgenomen. De verzamelde informatie wordt ook weer verwerkt in ons geautomatiseerd systeem. Deze informatie is, op verzoek, voor onze klanten beschikbaar.

Bel Service (actief)

Op deze afdeling controleren wij naar aanleiding van binnen gekomen klachten van klanten en consumenten. Ons systeem kent automatisch de klacht toe aan de bezorger die in de betreffende wijk bezorgt. Zodra de klacht binnen komt gaat ons eigen Bel Service Team onderzoeken welke bezorgkwaliteit de betreffende bezorger behaalt in zijn wijk.

Vervolgens stellen wij de bezorger op de hoogte van onze kennis m.b.t. zijn/ haar bezorgkwaliteit. Er wordt op dat moment afgewogen of de bezorger betrouwbaar genoeg is om het bij een waarschuwing te houden.

Na dit proces wordt de bezorger voor een bepaalde periode wekelijks gecontroleerd. Uit deze controles kunnen wij afleiden of de bezorger kan blijven bezorgen of dat deze vervangen moet worden.

Klachtenformulier